U nastavku ćemo ukratko prikazati osnovne tehnike SEO optimizacije o kojima bi svaki vlasnik web stranice treba voditi računa. Napominjemo da je ovo vrlo uprošten prikaz, ali vam može dati solidnu sliku o najbitnijim tehnikama SEO optimizacije. Optimizirajte web stranicu za posjetioce, a NE za pretraživače Ovo možda zvuči čudno i čini se pogrešnim, ali nije. Pretraživači tragaju za najboljim sadržajima na Internetu za njihove korisnike, ljude koji koriste njihove servise pretrage. Kada radite optimizaciju web sajta, uvijek ovo imajte na umu. Ne trudite se previše svidjeti Google. Napravite dobre […]
Cijeli tekstŠta reći na kraju 2014. godine, kada je SEO u pitanju… Puno toga je promijenjeno iz temelja i gotovo ništa nije isto u poređenju sa ranijim godinama. U narednoj godini, moramo očekivati i biti spremni na još veće i korjenitije promjene i pripremiti svoje web stranice na dolazeće trendove … 1. SEO će se svesti na tehnička pitanja, a objavljeni sadržaj će biti glavni parametar rangiranja Često se pojam SEO optimizacije i objavljeni sadržaji posmatraju gotovo kao sinonimi. Naravno, jer je dobar i koristan sadržaj kompatibilan dobroj SEO strategiji. Međutim, […]
Cijeli tekstNegdje u februaru 2011. godine, Google je napravio radikalan zaokret i promijenio algoritme vrednovanja web stranica u rezultatima pretrage (SERP), te nametnuo nova pravila SEO optimizacije. Veliki broj stranica je bio “pogođen” novim izmjenama i to se posebno odnosilo na stranice sa lošim kvalitetom, dok su stranice sa visokim kvalitetom sadržaja doživjele skok, neke čak i enorman skok. Tada su uočena velika pomjeranja i bilo je posebno uočljivo da su stranice sa velikom količinom reklama zabilježile najveći pad. Ovo je za posljedicu imalo “pobunu” velikog broja webmastera i od Google-a […]
Cijeli tekstImate web stranicu, ali nemate posjeta ili vas nema u rezultatima pretrage za ključne fraze o kojima govori vaš web sajt ? Kao što ste već čuli mnogo puta, korisnici gledaju prve tri-četiri stranice u rezultatima pretrage i izuzetno samo prvu stranu. Rijetki su korisnici koji će preći na narednu stranicu, pošto je nepisano pravilo da web stranica ne nudi zanimljive sadržaje ukoliko se ne nalazi u TOP 10 za pojam koji pretražujete. Biti među prvih 10 stranica za ključnu frazu koja striktno definiše Vaš biznis znači biti uspješan, pogotovo […]
Cijeli tekstGoogle pagerank je pojam o kome se svakodnevno vode rasprave, kako o samom pojmu i algoritmima, tako i njegovoj važnosti za poziciju u rezultatima Google pretraživanja. Lično mislimo da PR ne igra ključnu ulogu Google-ovom definisanju vrijednosti sajta, jer to možemo vidjeti po poziciji WebFABRIKA.ba. Mi uopšte nemamo PR, tj. PR nam je 0, a u rezultatima pretrage za relevantne pojmove imamo bolju poziciju od sajtova koji imaju čak PR 3 i 4. Sajt je star nekih 7-8 mjeseci. Bez obzira na lično mišljenje, u nastavku možete vidjeti nekoliko metoda […]
Cijeli tekst- « Prethodna
- 1
- 2