Možda ste se zapitali, “Trebali nam uopšte web stranica ? Već imamo letak i katalog … Reklamirali smo se u novinama i na lokalnoj TV.“
Putem web stranice, vaši proizvodi i usluge su dostupne globalno, pravim potencijalnim kupcima 24 sata, 365 dana u godini. Sve više ljudi će koristiti Internet za prve i najbliže informacije o vama i vašim proizvodim i uslugama koje ih interesuju.
Današnji kupci očekuju da svaka ozbiljna kompanija ima svoju web stranicu. Ako žele informaciju o proizvodima ili uslugama koje ga interesuju, jednostavno će reći: “Mislim da imaju web stranicu. Prvo ću to provjeriti.”
Web stranice su mnogo brži, jednostavniji i jeftiniji način da prezentujete vaše proizvode i usluge, nego oglašavanje u printanim medijima. Prednost je što za svaki proizvod ili uslugu možete imati relevantnu fotografiju, detaljne informacije i cijenu, informacije iz kompanije tj. sve ono što interesuje potencijalne kupce ili ono što smatrate da o vama trebaju znati.
Zbog toga bi web stranica trebala biti jedan od glavnih ciljeva marketinških aktivnosti i promocije vaše kompanije.
Kada imate web stranicu možete:
1. Prezentovati vaš biznis, proizvode i usluge milionima potencijalnih kupaca. Web stranica će sigurno unaprijediti prodaju i ostvariti povećanje prihoda.
2. Osvežiti vašu web stranicu aktuelnim informacijama o biznisu koji vodite, informacijama o proizvodima i uslugama koje nudite itd. Web stranica vam može sačuvati mnogo novca koje biste potrošili prezentirajući vaše proizvode kroz printane i elektronske medije.
3. Prezentovati svoj biznis 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
4. Ažurirati web stranicu te prezentovati nove proizvode i usluge što je mnogo jeftinije od prezentovanja istih putem klasičnih printanih medija. CMS (Content Management Systems) ili sistem za upravljanje sadržajima može biti podešen da vrši automatsko osvježenje i objavljivanje novih informacija kada god to vi hoćete. Možete biti na odmoru, ali web stranica će objaviti određenu informaciju tačno onda kada želite.
5. Omogućiti posjetiocima i potencijalnim kupcima da lakše naprave poslovni odnos s vama. Kupci mogu biti na lokalnom ili globalnom nivou.
6. Ntjecati se sa drugim kompanijama, vašim konkurentima ili poslovnim partnerima.
7. Ostvariti kontakt sa drugim kompanijama putem web stranice i praviti bolje poslovne uslove, lokalno ili globalno.
Zamislite scenario da dobijete telefonski poziv od potencijalnog kupca sa molbom da mu date više informacija o proizvodima ili uslugama koje nudite. Sve možete učiniti jeste dati mu više informacija putem telefona i isporučiti katalog ili reklamnu brošuru putem pošte. Za to treba dosta vremena…
Bilo bi mnogo bolje da kažete: “Ako pogledate našu web stranicu, siguran sam da ćete pronaći sve informacije koje vas interesuju.” Iznenadili bi ste se koliko će vam se povećati prodaja ukoliko razvijete on-line katalog proizvoda, prezentirate usluge koje nudite ili napravite virtualnu prodavnicu (web shop).
Imati web stranicu znači biti u stanju brzo odgovarati na zahtjeve kupaca, mnogo brže od klasičnih načina komunikacije.
REZIME: