Došlo je vrijeme da poslovanje vaše kompanije proširite na Interent ili da jednostavno iskoristite prednosti Interneta kao medija za promociju prozvoda ili usluga kojima se bavite.
Znači, treba vam nova web stranica ili total redizajn stranice koju već posjedujete. Prije nego što počnete tražiti web dizajnere ili kompanije koje će vam napraviti web stranicu, trebate razmisliti i na samom početku odrediti cilj ili strategiju online prisustva vaše kompanije na Interentu. Naravno, ovo nije nimalo lako, ali bi trebali imati inicijalna razmišaljanja o tome šta je svrha vaše web stranice.
Koraci potrebni za dobru koncepciju prisustva kompanije na Internetu su:
Dobra ideja je pokretač svega – svaka ideja je dobra, bar kao inicijativa za razmišaljanje. Zapišite sve ideje kojih se sjetite, a odnose se na promociju i prisustvo kompanije na Interentu. Od mnoštva takvih ideja, nekoliko ih će se pokazati kao relane i ostvarljive.
Budžet koji prati ostvarivanje ideje – Ono što ste zamislisli i želite postići, mora pratiti i određeni budžet. Budžet predviđen za osmišljavanje i izradu strategije promocije vaše kompanije na Internetu ne predstavlja trošak, nego investiciju. Ako ovako razmišalje, spremni ste za Internet tržište.
Izrada Web stranice – U skladu sa vašim zahtjevima, izrada moderne i funkcionalne web stranice sa vašim korporativnim identitetom je glavni korak u izradu prisustva vaše kompanije na Internetu. Vaša web stranica nikako ne smije biti zastarjela, kako u dizajnerskom, tako i u sadžajnom smislu, već mora biti uvijek dostupna, u skladu sa važećim trendovima, jednostavna i pregledna.
Kreiranje plana promocije (Internet Marketing Plan) – Pravilno postavljena sonline strategija ne završava izradom web stranice, nego SEO optimizacijom i izradom Internem marketing plana, putem različitih oglašivačkog servisa.
Dobro osmišljenja online strategija bi podrazumjevala:
– Stvaranje preduslova i mogućnosti da Vas zainteresovani korisnik pronađe na jednostavan način
– Stvaranje online kredibiliteta putem moderne i funkcionalne web stranice
– Ostvarivanje čvršćih veza sa zainteresovanim korisnicima
– Poboljšanje komunikacije ili odnosa s klijentima/korisnicima
– Dolaženje do novih klijenata
– Smanjenje troškova poslovanja i
– naravno, povećanje profita
Postavlja se pitanje koje su informacije potrebne potencijalnim klijentima ? Ne postoji jednostavan odgovor na pitanje šta treba uraditi da bi posjetilac, potencijalni klijent, postao kupac.
S obzirom da je na Internetu moguće pružati širok dijapazon i vrstu informacija, najvažnije je:
– Pružiti najnužnije informacije koje su u vezi sa proizvodom ili uslugom, ako se potencijalni klijenti samo uopšteno interesuju za poslovanje vaše kompanije.
– Pružiti i dodatne informacije, ako se potencijalni klijenti spremaju za eventualnu kupovinu vaših proizvodfa ili usluga
– Pružiti sve vrste informacija koje su potrebne da bi se potencijalni kupci odlučili za kupovinu, ako za to postoji njihova spremnost i zainteresovanost.
Zbog toga treba iskorisiti prednosti Interenta kroz vašu web stranicu, koja omogućuje prezentaciju proizvoda i djelatnosti kojima se bavite i njihovu dostupnost 24/7.
REZIME: